Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
25.01.2010 р. заступник голови суду Василяка К.Л. провів нараду помічників суддів і секретарів судового засідання господарського суду Миколаївської області. Ретельно проаналізовано стан роботи по секторам щодо поновлення провадження у справах, зупинених провадженням.
Йшлося також про співпрацю підрозділів суду, зокрема про роботу канцелярії щодо вчасного повідомлення помічників суддів про відвід судді, заявлений стороною у справі.
Керівництвом зауважено на необхідність постійно підвищувати фаховий рівень, уникати граматичних помилок при підготовці проектів процесуальних та інших документів.
Запропоновано начальнику відділу забезпечення судового процесу та аналітично-статистичної роботи Самохвалу М.В. у працівників відділу прийняти залік по вивченню та усвідомленню Законів України «Про засади запобігання та протидії корупції», «Про відповідальність юридичних осіб за вчинення корупційних правопорушень», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відповідальності за корупційні правопорушення», «Про інформацію».
Заступник голови суду нагадав, що 12 січня 2010 року було видано Розпорядження про закріплення помічників суддів та секретарів судового засідання за окремими секторами. Тому в разі недотримання цих вимог зазначеними працівниками апарату суду або незгоди з усними розпорядженнями начальника відділу Самохвала М.В. що може перешкоджати стабільній роботі суду, останньому запропоновано писати доповідні записки керівництву суду.
Наступне питання, якого торкнувся заступник голови суду, стосується належної підготовки справ до здачі в архів. Зокрема, виявлених випадків по справам (наведено конкретні приклади), коли не підшити в матеріали справи вступна та резолютивна частини рішень.
На закінчення головуючий наради повідомив, що в суді встановлено камери відеоспостереження. Це зроблено в інтересах працівників, задля уникнення можливих провокацій, які вже мали місце в господарському суді з боку відвідувачів.