flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Порядок приймання документів

Відповідно до Інструкції з діловодства в господарських судах України, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України № 28 від 20.02.2013 р., приймання та реєстрацію документів, що подаються до суду, забезпечує канцелярія суду.

Канцелярія господарського суду Миколаївської області розміщена у приміщенні суду в каб. 931 (дев’ятий поверх) за адресою вул. Адміральська, 22, м. Миколаїв, 54001.
Канцелярія приймає документи протягом робочого часу щодня, крім вихідних та святкових днів.

Графік роботи канцелярії:
Пн.-Чт.: 09:00 – 18:00
Пт.: 09:00 – 16:45
(обідня перерва: 13:00 – 13:45).

Під час приймання кореспонденції перевіряється цілісність конверта або упаковки, відповідність адресування. Кореспонденція, що приймається, перевіряється згідно з додатком. Реєстраційні реквізити документів повинні містити прізвище та ініціали особи, що підписала документ, та назву організації, яку вона представляє.

Звертаємо увагу, що згідно з вимогами ст. 36 Господарського процесуального кодексу України письмові докази подаються в оригіналі або в належним чином засвідченій копії. Якщо для вирішення спору має значення лише частина документа, подається засвідчений витяг з нього. Оригінали документів подаються, коли обставини справи відповідно до законодавства мають бути засвідчені тільки такими документами, а також в інших випадках на вимогу господарського суду.

Відповідно до п. 5.27 Вимог до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003 позначку про засвідчення копії документа складають зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії і проставляють її нижче реквізиту (підпис). Згідно з п. 5.26 Вимог до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003 відбитком печатки організації засвідчують на документі підпис відповідальної особи. Відбиток печатки ставлять таким чином, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.