flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Адміністративний порядок оскарження рішень, дій (бездіяльності) суду і його посадових осіб

Адміністративний порядок оскарження рішень, дій (бездіяльності) суду і його посадових осіб

Як оскаржити неналежну поведінку працівника суду?

 

Будь-яка особа, яка вважає, що її права порушено, може оскаржити дії та бездіяльність суду або його працівників.

Якщо Ви під час візиту чи звернення до суду мали справу з неналежною поведінкою або з неналежним виконанням обов'язків працівника апарату суду, Ви можете звернутися зі скаргою на ім'я Голови (його заступників); та/або керівника апарату суду. Зі скаргою (заявою) щодо неналежної поведінки працівника апарату суду Ви можете звернутися до керівника апарату, а якщо таким працівником є сам керівник апарату чи його заступник, – до голови Господарського суду Миколаївської області.

 

Шановні громадяни, ваші звернення (скарги, пропозиції, зауваження) до Господарського суду Миколаївської області можуть бути:

 — подані через відділ документального забезпечення (канцелярію) суду (каб. 931, 9-й поверх );

 — надіслані поштою на адресу: Господарський суд Миколаївської області, вул. Адміральська, 22, м. Миколаїв, 54001);

 — надіслані на електронну адресу суду inbox@mk.arbitr.gov.ua;

 

Усне звернення (скаргу) можна громадянин може викласти на особистому прийомі у керівництва суду (згідно з графіком прийому громадян) або за допомогою засобів телефонного зв’язку через телефон "гарячої лінії" (0512) 37-15-13.

Зверніть особливу увагу на те, що, прийом громадян здійснюється в робочий час, зазначений у графіку, крім обідньої перерви. Обідня перерва: 13:00-13:45.

Записатися на прийом до керівництва суду можна за телефонами: (0512) 37-24-58, 37-24-62. Просимо взяти до уваги, що звернення і скарги громадян та представників юридичних осіб з приводу розгляду конкретних судових справ не приймаються і не розглядаються.

 

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

 Скарга має містити такі відомості:

 1) найменування органу, посадової особи, якому (якій) адресується заява;

 2) прізвище, ім'я, по-батькові скаржника, адреса місця проживання, номер телефону, адреса електронної пошти (якщо є);

 3) назва документа (скарга на дії/бездіяльність судді/ працівника апарату суду);

 4) інформація про те, у чому саме полягають неналежні дії працівника суду з посиланням на докази, які підтверджують викладені обставини;

 5) вимоги, які висуваються у зв'язку з неналежною поведінкою працівника суду;

 6) перелік доданих матеріалів;

 7) підпис скаржника із зазначенням дати.

 

У випадку подання заяви від імені особи її представником, повноваження представника мають бути підтверджені відповідним документом, зокрема довіреністю (копію, якої потрібно додати до заяви).

 

Відповідно до ч. 1 ст. 155 Закону України від 2 червня 2016 року № 1402-VIII «Про судоустрій і статус суддів» (далі – Закон) організаційне забезпечення роботи суду здійснює його апарат, який очолює керівник аппарату. Контроль за ефективністю діяльності апарату суду здійснює голова суду (п.3 ч.1 ст. 24 Закону). 

Керівник апарату суду несе персональну відповідальність за належне організаційне забезпечення суду, суддів та судового процесу, а також Єдиної судової інформаційної (автоматизованої) системи (ч.3 ст. 155 Закону). 

Керівник апарату суду розподіляє обов'язки між працівниками апарату суду і забезпечує дотримання трудової дисципліни. Відповідно до ч. 5 ст. 155 Закону керівник апарату суду призначає на посаду та звільняє з посади працівників апарату суду, застосовує до них заохочення та накладає дисциплінарні стягнення. 

Зі скаргою (заявою) щодо неналежної поведінки працівника апарату суду ви можете звернутися до керівника апарату, а якщо таким працівником є сам керівник апарату чи його заступник, – до голови Господарського суду Миколаївської області.

Шановні громадяни, незалежного від того, який спосіб оскарження дій працівника апарату суду ви оберете, ваше звернення в обов'язковому порядку буде розглянуто з повідомленням про результати проведеної перевірки та суті прийнятого рішення у встановлений законодавством строк.